Karriere

Vi er et af landets største private revisionsfirmaer med speciale indenfor rådgivning af landbrug. Vi er pt. 36 ansatte med et kundegrundlag på ca. 1.200 kunder, heraf er ca. 90 pct. landbrugskunder. Vi rådgiver primært indenfor finansiering, skat, driftsøkonomi, budgettering, social ordning, jura, handler, gårdråd/bestyrelser mv.

Vi har også tilknyttet en planteavlsafdeling og en miljøafdeling.


Sekretær i administrationen på fuld tid – eller deltid

Søhøjlandets Regnskabs- og Revisionskontor søger, en sekretær til snarlig tiltrædelse i administrationen
Arbejdsområde

Du skal løses selvstændigt følgende opgavetyper:

  • Sekretær og receptionist
  • Kursus og møde koordinator
  • Indkøb til kontoret
  • Ajourføring af kundekartotek
  • Lidt kantinearbejde må forventes – herunder sørge for kaffe til møder mv
Vi ønsker, at du
  • Er initiativrige, engagerede og udadvendte
  • Har evner til at inspirere og motivere kolleger og kunder
  • Har viljen til samarbejde og et godt arbejdshumør – også i pressede situationer
  • Er fleksible
  • Kendskab til Office 365
Vi tilbyder

En arbejdsplads med ordnede forhold, godt kollegaskab og højt til loftet, samt jobs med mulighed for udvikling og opdyrkning af speciale gennem efteruddannelse og dagligt arbejde.

Tiltrædelse

Snarest muligt eller efter aftale.

Ansøgning sendes pr. mail senest 10. juni 2018

vedhæftet CV og øvrige relevante oplysninger til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., mrk: ”Ansøgning sekretær”.

Spørgsmål? Du er velkommen til at kontakte

Direktør Keld Th. Sloth, tlf. 2142 4991, Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Erfaren økonomiassistent

Søhøjlandets Regnskabs- og Revisionskontor søger, pga. kundetilgang, en økonomiassistent til snarlig tiltrædelse.
Arbejdsområde

Med ansvar for egen kundeportefølje, i samarbejde med økonomirådgiver, løses selvstændigt følgende opgavetyper:

  • Udarbejdelse af drifts- og skatteregnskaber
  • Udarbejdelse af momsregnskaber
  • Skattemæssig rådgivning
  • Revisionsopgaver
  • Bogføringsopgaver
  • Lønopgaver
Vi ønsker, at I
  • Har en økonomisk uddannelse
  • Er initiativrige, engagerede og udadvendte
  • Har evner til at inspirere og motivere kolleger og kunder
  • Har viljen til samarbejde og et godt arbejdshumør – også i pressede situationer
  • Er fleksible
  • Kendskab til landbrugsregnskaber er en fordel
Vi tilbyder

En arbejdsplads med ordnede forhold, godt kollegaskab og højt til loftet, samt jobs med mulighed for udvikling og opdyrkning af speciale gennem efteruddannelse og dagligt arbejde.

Tiltrædelse

Snarest muligt eller efter aftale.

Ansøgning sendes pr. mail senest 10. juni 2018

vedhæftet CV og øvrige relevante oplysninger til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., mrk: ”Ansøgning økonomiassistent”.

Spørgsmål? Du er velkommen til at kontakte

Direktør Keld Th. Sloth, tlf. 2142 4991, Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Kontakt os

  • Nørreskov Bakke 28, 8600, Silkeborg
  • Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
  • 86 82 16 66
Søhøjlandets Regnskabskontor tilbyder udarbejdelse af regnskaber samt rådgivning indenfor finansiering, skat, driftsøkonomi, budgettering, social rådgivning, ejendomshandler, gårdråd/bestyrelser mv.

Copyright © 2019 Søhøjlandets Regnskabskontor. Alle rettigheder forbeholdt